ღهمسانღ

ღهمسانღ

ღEl ClONღ

http://up2.iranblog.com/images/nwx34b83da83qqzxbolw.png

http://up2.iranblog.com/images/9xepc1r17jt0zgm0b0g.png

http://up2.iranblog.com/images/uingu09kt8rc2yj42uz0.png

http://up2.iranblog.com/images/s0r8hwzca2i86zaxohnn.png


نظرات شما عزیزان:

افرا
ساعت13:37---7 اسفند 1391
من عاشق کنان هستم چون خیلی خوشگله};-};-

آزاده
ساعت18:59---17 بهمن 1391


.......
ساعت20:01---19 آبان 1391
من که جید رو خیلی دوست دارم و رقص های خوبی از او یاد گرفته ام

اما از این ناراحتم که شمشیری که با او می رقصیدالکی است};-


. . .
ساعت23:58---25 مهر 1391
شما هم كه همش نشستيد ببينيد كي خوشگله كي زشته بابا اين دختره همين جيد كجا خوشگله مثل پشت كوهي ها ميمونه . . . سياه از خود راضي

پريسا
ساعت23:52---25 مهر 1391

واي خيلي عالي بوووووود مرسي عزيزم . باهات موافقم جيد واقعا خوشگله .


سمیرا
ساعت19:30---6 مهر 1391
مرکز رسمی ازدواج موقت در ایران

جهت ازدواج موقت با کمترین هزینه یا به سایت زیر مراجعه کرده و یا با ایمیل مدیر سایت تماس بگیرید.

www.tayebat.loxblog.com

ایمیل مدیر سایت: samira.ahmadi40@yahoo.com


نیایش
ساعت18:29---26 مرداد 1391
من که خیلی جیددوسشدارم عاشقشم مخصوصارقص مارشو ازاون یادگرفتم حتی شمشیرعاشقشم ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ....................................................





























..........................................


نیایش
ساعت18:28---26 مرداد 1391
من که خیلی جیددوسشدارم عاشقشم مخصوصارقص مارشو ازاون یادگرفتم حتی شمشیرعاشقشم ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ....................................................









..........................................


نیایش
ساعت18:24---26 مرداد 1391
من که خیلی جیددوستدارم عاشقشم مخصوصارقص مارشو ازاون یادگرفتم حتی شمشیرعاشقشم

نیایش
ساعت18:24---26 مرداد 1391
من که خیلی جیددوستدارم عاشقشم مخصوصارقص مارشو ازاون یادگرفتم حتی شمشیرعاشقشم

الهام
ساعت12:37---27 خرداد 1391
فقط می تونم بگم :
وبلاگت عاااااااااااااااااااااالیه
ممنون عزیزم


neda
ساعت13:57---17 خرداد 1391
man khayli jade ro dost daram mikham ke ax hay seryal hamsan ro inja bzarid mamnoooooooooooooooooooon lotfan b bdid va ax ro bzarid mamnon misham

nasi
ساعت3:54---17 خرداد 1391
har ki bege jad zeshte mamire
saeed ham khoshkele taze farda mikhad byad khastegarim har ki bege saeed khoshkel nist bere bemire behtare taze bos ham behem mide az zanesh ham talagh gerfte mikhad ba man aroosi kone man ham asheghesham hasod ha behem khoshvakht beshi ham nemigan bishoor


....
ساعت16:10---29 اسفند 1390
خییییییییییییییییلی بد

امیر
ساعت13:02---27 اسفند 1390
بد

امیر
ساعت13:00---27 اسفند 1390
بد

مریم
ساعت18:30---3 اسفند 1390
خخییللیی باحال بود

SHAHRZAD
ساعت2:08---5 آبان 1390
KHILI GHASHANG BOD

sogol22
ساعت3:13---28 مهر 1390
jayed jonem

negin
ساعت18:28---22 مهر 1390
mese oon vebat aliiiiiiiiiiiiiiiiiii boooooooooood aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam!!!پاسخ:مرسی عسیسم!!

یسنا
ساعت11:53---14 مهر 1390
منم با نظرت موافقم

عزیزمممممممممممممممممممممممم

ازم دلخوری. اگه ناراحتت کردم ببخشید
پاسخ:عزیزم برای چی دلخور باشم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


رومینا
ساعت23:13---1 مهر 1390
نکنه قالب رو درست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟درست کردی بذار واسه وب نقاب انالیا
پاسخ:اوکی!


رومینا
ساعت20:08---1 مهر 1390
جید با لباس عربی خوشگلتره راستی خوب کاری کردی عکس کلیپ رقص جید واسه لوکاسو گذاشتی اخه داشتمش سارا ضمنا لازم نیست واسم قالب درست کنی!راستی اون برنامه ای که گفتی نتونستم پیدا کنم ولی بهرحال ممنونم به فکرم بودی
پاسخ:خواهش میکنم!!چرا نمیخوای قالب درست کنم؟؟؟!!


پریسا
ساعت15:10---1 مهر 1390
عزیزم خوبی؟؟؟
این بلاگفا نمی گذاره پست کنم دوبار از ارورا گذاشتم ولی پست نشد باشه از جید هم می گذارم
میای چت کنیم؟؟؟؟؟:


پریسا
ساعت14:07---1 مهر 1390
سلام عزیزم اگه دوست داشتی بیا وبم من آپم برام نظر هم بذار بای[نیشخند]پاسخ:باشه گلم!الان میام!

نگار
ساعت21:14---31 شهريور 1390
یعنی چی صورتش درازه؟؟منم خیلی ازش خوشم نمیاد ولی صورت کشیده که خوشگلتر از صورته گرده نه سارا جون؟؟؟ولی نه دیگه دراز
پاسخ:آره اتفاقا من خودم عاشق جیدم!!خیلیییییییم نازه!!از اوا هم خوشگلتره!!تازه به قول تو نگار جوونم صورتش کشیدس!


زهرا
ساعت13:16---31 شهريور 1390
خوشگله ولی صورتش درازه مثل اسبه بو میده!!!!
پاسخ:چی بو میده؟؟ولی به نظر من خیییییییلیییییییییی جید خوشگله اوا هم صورتش درازه!


زهرا
ساعت13:16---31 شهريور 1390
خوشگله ولی صورتش درازه مثل اسبه بو میده!!!!
پاسخ:چی بو میده؟؟ولی به نظر من خیییییییلیییییییییی جید خوشگله اوا هم صورتش درازه!


پردیس
ساعت8:40---31 شهريور 1390
سلام خوشگلم خوبی عزیزم؟؟

جید خیلی خوشگله ..ولی توهمسان اون مدل موبیشتر بهش میاد توهمسان خشگلتره............... ولی کلا خوشگله ها پاسخ:آره جید محشره!!خیییییییلییییییییییی خوشگله!!تو همسان نازتره!


پریسا
ساعت23:07---30 شهريور 1390
چرا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:آخییی ببخشید عسیسم!

پریسا
ساعت20:27---30 شهريور 1390
ببخشید همسایه مون اومد نگذاشت بیام پای کامپیوتر بعدم رفتم کفش خریدم باید می رفتم
ببخشید نگفتم کی میام چون داداشم اومد پای کامپیوتر دیگه قطع کردم
فردا اگه دوست داشتی بیا هر وقت آپ بودی خبرم کن
از دستم ناراحت نشی خوب؟؟؟؟؟؟؟


پریسا
ساعت20:26---30 شهريور 1390
ببخشید همسایه مون اومد نگذاشت بیام پای کامپیوتر بعدم رفتم کفش خریدم باید می رفتم
ببخشید نگفتم کی میام چون داداشم اومد پای کامپیوتر دیگه قطع کردم
فردا اگه دوست داشتی بیا هر وقت آپ بودی خبرم کن
از دستم ناراحت نشی خوب؟؟؟؟؟؟؟


پریسا
ساعت16:32---30 شهريور 1390
منم می روم مدرسه راهنمایی آیین اسلام
خواهرم فرهیختگان می ره
تو فاطمه فوجی رو می شناسی؟؟؟؟؟؟
اون خواهرمه
من ساعت 2نبودم هر چی منتظرت شدم نیومدی دیگه رفتم
حالا دوباره بیا خوب


پریسا
ساعت14:36---30 شهريور 1390
معدل مدرسه ات چنده؟؟؟؟؟؟؟؟
من بدون ریا 20 هستم


پریسا
ساعت14:29---30 شهريور 1390
من فامیلم فوجی میرم سوم راهنمایی
ایدیم rezfu40
ممنون گلم


رومینا
ساعت14:22---30 شهريور 1390
چقدر قیافه ش عوض شده توی همسان نازتره
پاسخ:آره موافقم!


پریسا
ساعت14:06---30 شهريور 1390
عزیزم من تو دانشجو می شینم
آره یاهو مسنجرم دارم
فامیلم؟؟
اول تو بگو بعد من می گم
شرمنده!!!!!!!


پریسا
ساعت13:46---30 شهريور 1390
چرا دیگه آپ نیستی؟؟؟؟؟؟:- ))
اینجا داره شدید بارون میاد


پریسا
ساعت13:30---30 شهريور 1390
عزیزم چه جالب منم تو مشهد زندگی می کنم من 14 سالمه خیلی خوبه مگه نه ولی من از تو یک سال کوچیک ترمپاسخ:آره عالیهه!!!ولی منم همین 13 مهر میشه 15 سالم!

پریسا
ساعت12:04---30 شهريور 1390
به من هم سر بزن خوشحال میشم وقتی نظرای تو رو می خونم خیلی خیلی خوشحال میشمپاسخ:مرسی عزیز دلممممممم!!!باشه میام نظر میدم عشقم!

پریسا
ساعت12:03---30 شهريور 1390
سلام عزیز دلم
چه طوری گلم؟؟؟؟؟؟؟؟
من هر روز به وبات سر می زنم تا یک دفعه تو آپ باشی بتونم با هات صحبت کنم
وبات حرف ندارن مخصوصا وب همسانت
راستی شما کجا زندگی می کنی؟؟؟؟
عکسات با حال بودن ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Sara ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , hamsan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com